Ammattiosastomme

Ammattiosaston jäseniä voivat olla Kainuussa työskentelevät koulutetut sosiaali- ja terveydenhuoltoalan ammattilaiset, joiden työnantajana on Kainuun sote tai Kainuun kunnat. Jäseniä ammattiosastossamme on jo lähemmäs 1600.

Ammattiosaston rooli on merkittävä, sillä työn kehittäminen ja edunvalvonta painottuu entistä enemmän työpaikoille. Ammattiosasto hoitaa ammatillista ja taloudellista edunvalvontaa ja käy paikallisia neuvotteluja. Ammattiosaston tehtävänä on myös koota jäsenten tavoitteet sopimusneuvottelujen pohjaksi sekä tuoda jäsenten aloitteita Tehylle. Vaikutamme  terveyden- ja sosiaalihuollon järjestämiseen paikallisesti. Koulutamme jäseniämme sekä ylläpidämme tehyläistä yhteenkuuluvuutta. Yhteenkuuluvuutta ammattiosasto edistää järjestämällä sääntömääräisiä kokouksia eri paikkakunnilla, tarjoamalla virkistystoimintaa sekä jäseniltoja jäsenilleen.

Ammattiosastomme tarvitsee myös sinun panostasi toiminnan kehittämisessä. Anna palautetta, kerro ajatuksiasi ja mielipiteitäsi toiminnastamme esim. Yhteystiedot sivun kautta. Yhdessä voimme kehittää toimintaamme vastaamaan entistä paremmin meidän kaikkien kainuulaisten tehyläisten tarpeita.

OTA ROHKEASTI YHTEYTTÄ!

TERVETULOA  AMMATTIOSASTOMME JÄSENEKSI!