KUTSU Sääntömääräiseen syyskokoukseen 25.11.2022

KUTSU
Tehyn Kainuun ammattiosasto ry:n sääntömääräinen syyskokous 25.11.2022
Aika: 25.11.2022 klo 18:00
Paikka: Hotelli Vuokatti, Suvikkaantie 6, 88610 Vuokatti. Myös etäyhteys mahdollinen.

Kokouksen aiheita:
Vahvistetaan toimintasuunnitelma ja talousarvio tulevaa toimintavuotta varten.
Valitaan ammattiosastolle puheenjohtaja ja 10 hallituksen varsinaista sekä 10 hallituksen varajäsentä kaudelle 1.1.2023-31.12.2025.
Valitaan seuraavaksi tilikaudeksi kaksi toiminnantarkastajaa ja heille varahenkilöt.
Hyväksytään ammattiosaston uudet säännöt.
Hyväksytään ammattiosaston hallitustoimijoiden palkkiot.

Sitovat ilmoittautumiset syyskokoukseen alkavat 12.10.2022 klo 8.30 ja päättyvät 11.11.2022 klo 12 kotisivujen jäsensivulla osoitteessa https://ao750.tehy.fi/jasensivut/ . Vaatii sisäänkirjautumisen.

Kokousmateriaali luettavissa kaksi viikkoa ennen kokousta ao:n kotisivujen jäsensivulla. Kyyditys järjestetään muista kunnista. Kokouksen jälkeen 80:lle ensimmäiseksi mukaan ilmoittautuneille ja paikalla oleville jäsenille tarjotaan pikkujouluruokailu. Aikataulut tarkentuvat myöhemmin, seuraa ilmoitusta kotisivuilta.

Huomioi, että ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset mahdollisia pe 11.11.22 saakka. Mikäli jäsen on ilmoittautunut osallistuvansa kokouksen jälkeiseen pikkujouluruokailuun, eikä saavu paikalle, peritään häneltä ruokailun hinta 39e jälkikäteen. Etäosallistujille ei ruokailumahdollisuutta.

Tervetuloa mukaan!
Ao750 hallitus