Tehyn Kainuun ammattiosasto 750 ry:n sääntömääräinen kevätkokous ke 20.4.2021 klo 18.

11.3.2022

Aika: ke 20.4.2021 klo 18.00

Paikka: Teams-etäkokous osallistujalinkin välityksellä (Sapsoperäntie 44, 88600 Sotkamo).

Kokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat, vaalijärjestyksen muuttaminen, tilinpäätöksen vahvistaminen ja vastuuvapauden myöntäminen sekä lisätalousarvio.

Ilmoittautumiset jäsensivujen kautta (https://ao750.tehy.fi/jasensivut/) alkaa ma 11.4.2022 klo 8.00 ja päättyy ti 19.4.22 klo 16.00. Ilmoittautumisen yhteydessä tulee osallistujan laittaa sähköpostiosoite, johon teams-kutsu tulee kuittausviestin yhteydessä. Osallistujia muistetaan kokouksen jälkeen ja tätä varten pyydämme ilmoittautuessa puhelinnumeron.

Voit tutustua toimintakertomukseen, tuloslaskelmaan ja uuteen vaalijärjestykseen jäsenhuoneessa viikkoa ennen kokousta.

Yhteys muodostetaan Teams-ohjelmalla. Ohjeet Teamsin käyttöön löytyy jäsenhuoneesta. Teamsia voi käyttää joko tietokoneella, tabletilla tai puhelimella. Tule kokoukseen mukaan linkistä mielellään viimeistään 15 minuuttia ennen kevätkokouksen alkua varmistaaksesi yhteyden toimivuuden. Valitettavasti meillä ei ole mahdollista antaa IT-tukea ohjelman käyttöön ennen kokousta tai sen aikana.

Tervetuloa!