Sääntömääräinen syyskokous 10.12.21 klo 18

8.10.2021

Ammattiosaston sääntömääräinen syyskokous järjestetään tänä vuonna hybridimallilla, olet tervetullut paikanpäälle tai halutessasi voit osallistua myös teamsin kautta.

Syyskokous järjestetään pe 10.12.2021 klo 18. Paikka: Wanha kerho, Kauppakatu 40, 87100 Kajaani / Teams

Ilmoittautuminen kokoukseen päättyy sunnuntaina 21.11.2021 klo 18.00 (https://ao750.tehy.fi/jasensivut/). Ilmoittautumisen yhteydessä tulee osallistujan laittaa sähköpostiosoite, johon teams-kutsu laitetaan mikäli osallistuu etänä. Ilmoittautumisajan päättymisen jälkeen saat linkin sähköpostiisi, jonka kirjoitit ilmoittautumisvaiheessa.

Syyskokouksessa käsitellään sääntömääräiset asiat. Kokoukseen osallistujien kesken pidetään arpajaiset. Kokouksen jälkeen läsnäoleville jäsenille tarjotaan pikkujouluruokailu. Muilta paikkakunnilta järjestetään kyyditys.

Kokousmateriaali löytyy ja on tutustuttavissa jäsenhuoneesta viimeistään viikkoa ennen kokousta.

Yhteys etäosallistujiin muodostetaan Teams-ohjelmalla. Ohjeet Teamsin käyttöön löytyvät kotisivuilta. Voit käyttää Teamsiä joko tietokoneella, tabletilla tai puhelimella. Tule kokoukseen mukaan linkistä mielellään viimeistään 15 minuuttia ennen syyskokouksen alkua varmistaaksesi yhteyden toimivuuden. Valitettavasti meillä ei ole mahdollista antaa IT-tukea ohjelman käyttöön ennen kokousta tai sen aikana.

Huomioi, että ilmoittautuminen on sitova. Peruutukset mahdollisia to 2.12. saakka. Mikäli jäsen on ilmoittautunut osallistuvansa kokouksen jälkeiseen pikkujoulubuffetiin, eikä saavu paikalle, peritään häneltä ruokailun hinta jälkikäteen. Etäosallistujille ei ruokailumahdollisuutta.

Tervetuloa!