Vaalitiedote

21.2.2020

Ammattiosaston hallituksen täydennysvaalit

VAALITIEDOTE

Ammattiosaston hallituksen täydennysvaalit ovat käsillä. Tarvitsemme yhden (1) varsinaisen jäsenen sekä kaksi (2) varajäsentä ammattiosaston hallitukseen. Kevätkokous pidetään 6.4.2020 klo 18 Wanhalla Kerholla Kajaanissa. Ehdokasasetteluasiakirjat ja tietoa vaaleista löydät ammattiosaston kotisivuilta kohdasta ”Täydennysvaalit 2020”. Äänioikeutesi pystyt tarkistamaan sähköpostilla 21.2-25.2.20 (ao750@tehy.net).

Voit asettua ehdolle hallitukseen täyttämällä ehdokasasiakirjan ja palauttamalla sen ennen ehdokasasettelun päättymistä (1.3.2020 klo 16) vaalilautakunnalle. Voit ehdottaa itse itseäsi hallitukseen. Muistathan allekirjoittaa ehdokasasiakirjan! Ehdokasasiakirjan voit palauttaa sähköpostitse (ao750@tehy.net) skannattuna tai postilla osoitteeseen: Susanna Kinnula, Seminaarinkatu 2, Intteri  / luottamusmiestoimisto, 87100 Kajaani. Lisätiedot löydät ao:n nettisivuilta.

Merkitse ehdokasasiakirjaan, haetko varsinaiseksi hallituksen jäseneksi vai varajäseneksi. Ammattiosaston hallituksen jäsenten vaalissa noudatetaan ammattiosaston sääntöjä ja ammattiosaston vaalijärjestystä.

Aikataulu:

21.2.2020                            vaalitiedote

24.2-1.3.2020                     ehdokasasettelu

21.2-25.2.2020                   äänioikeuden tarkistaminen mahdollista sähköpostitse (ao750@tehy.net)

30.3 - 6.4.2020                   Sähköinen äänestys - tarvittaessa

6.4.2020                              Kevätkokous Wanha Kerho Kajaani