Ajankohtaista ammattiosastolta - jäsenkirje tammikuu

12.1.2020

Tuleva kevät on suurien asioiden täyttämä monilta osin, myös ammattiyhdistysrintamalla. Aloitammekin Tehyssä on SISUA –kiertueella, jolloin jäsenillä on mahdollista tavata ja jututtaa ammattiosaston puheenjohtajaa sekä luottamusmiehiä. Ohessa kiertueaikataulua, joka täydentyy vielä lähiaikoina (tarkemmat tiedot löytyvät myös ao:n kotisivulta):

6.2 Suomussalmi klo 14 (terveysasema ent. ruokalan kabinetti)

10.2 Sotkamo klo 14 (terveysasema, ent. kanttiini)

19.2 Kajaani klo 12 - 17 (Kajaanin aluetoimisto)

27.2 Kuhmo klo 14 ???

Paltamo, Ristijärvi, Vuolijoki vielä tulossa...

Tämän lisäksi järjestämme jäseniltoja ympäri Kainuuta ja tässä alustavaa aikataulua siihen:

6.2 Ylä-Kainuu/Hyrynsalmi, Camping Vonkka, Hallantie 6 klo 18

(ilm. 30.1.klo15 mennessä)

10.2 Sotkamo klo 18 Ravintola Messi

19.2 Kajaani klo 18 Teppanakeskus

27.2 Kuhmo klo 18 Kaesan kahvila

Jäseniltoihin ilmoittautuminen viimeistään viikkoa (Kajaaniin 2) ennen tapahtumaa, tarjoilujen vuoksi.

Olethan muistanut käydä tarkastamassa jäsentietosi. Kaikki jotka käyvät näin tekemässä 28.2.2020 mennessä, osallistuvat kolmen upean Helkama e-jopon arvontaan. Kevään aikana on erityisen tärkeää, jotta kaikki jäsenistömme saavat tietoa Tehyltä reaaliajassa. Omien tietojen tarkistus ja päivitys onnistuu verkossa osoitteessa: https://kilta.tehy.fi tai lataamalla Tehy-sovellus puhelimeesi. Mikäli tietosi ovat jo oikein, riittää ‘Tallenna’ napin painaminen ja osallistut arvontaan.

Omien tietojen tarkistaminen on mahdollista myös torstaina 16.1.2020 klo 9 – 11 Kaksin vanhassa aulassa. Tuolloin jäsenille jaossa myös henkilökortti-jojoja.

Sääntömääräinen kevätkokous on ma 6.4.2020 Kajaanissa. Tämäkin kannattaa laittaa jo kalenteriin ylös.

Sisukkain terveisin

A0750 hallitus ja luottarit