Tehyn Kajaanin aluetoimisto tarjoaa jäsenillan:

17.11.2019

Palautuminen ja kestävä hyvinvointi Aika: 28.1.2020, ruokatarjoilu 16.30 – 17.30, jäsenilta klo 17.30 – 20.30 Paikka: Original Sokos Hotel Valjus, Kauppakatu 20, Kajaani Luennoitsijat: Ulla Ollikkala, psykofyysinen fysioterapeutti, kouluttaja Nina Pajanti-Raudus, psykiatrinen sairaanhoitaja, kouluttaja Luento: Palautumispiirakan osa-alueet palautumisen perustana • uni • luonto • aktiivinen palautuminen • rentoutuminen, rauhoittuminen ja keskittyminen • mielenvalmennus Palautuminen ja uni • hyvän unen elementit Palautumisen havainnointia käytännön harjoitteiden avulla Lisätietoja: www.palautumiskoulupro.fi Sitovat ilmoittautumiset 31.12.2019 mennessä tämän linkin kautta TAI Tehy.fi > Palvelut > Tapahtumakalenteri Ilmoittautuessa vaaditaan Tehyn jäsennumero. Paikkoja on rajoitetusti. Peruuttamattomasta poisjäännistä perimme 20€ ruokailukulut. Tervetuloa! Tilaisuus toteutetaan Palautuminen ja kestävä hyvinvointi Aika: 28.1.2020, ruokatarjoilu 16.30 – 17.30, jäsenilta klo 17.30 – 20.30 Paikka: Original Sokos Hotel Valjus, Kauppakatu 20, Kajaani Luennoitsijat: Ulla Ollikkala, psykofyysinen fysioterapeutti, kouluttaja Nina Pajanti-Raudus, psykiatrinen sairaanhoitaja, kouluttaja Luento: Palautumispiirakan osa-alueet palautumisen perustana • uni • luonto • aktiivinen palautuminen • rentoutuminen, rauhoittuminen ja keskittyminen • mielenvalmennus Palautuminen ja uni • hyvän unen elementit Palautumisen havainnointia käytännön harjoitteiden avulla Lisätietoja: www.palautumiskoulupro.fi Sitovat ilmoittautumiset 31.12.2019 mennessä tämän linkin kautta TAI Tehy.fi > Palvelut > Tapahtumakalenteri Ilmoittautuessa vaaditaan Tehyn jäsennumero. Paikkoja on rajoitetusti. Peruuttamattomasta poisjäännistä perimme 20€ ruokailukulut. Tervetuloa! Tilaisuus toteutetaan Palautuminen ja kestävä hyvinvointi Aika: 28.1.2020, ruokatarjoilu 16.30 – 17.30, jäsenilta klo 17.30 – 20.30 Paikka: Original Sokos Hotel Valjus, Kauppakatu 20, Kajaani Luennoitsijat: Ulla Ollikkala, psykofyysinen fysioterapeutti, kouluttaja Nina Pajanti-Raudus, psykiatrinen sairaanhoitaja, kouluttaja Luento: Palautumispiirakan osa-alueet palautumisen perustana • uni • luonto • aktiivinen palautuminen • rentoutuminen, rauhoittuminen ja keskittyminen • mielenvalmennus Palautuminen ja uni • hyvän unen elementit Palautumisen havainnointia käytännön harjoitteiden avulla Lisätietoja: www.palautumiskoulupro.fi Sitovat ilmoittautumiset 31.12.2019 mennessä Tehy.fi > Palvelut > Tapahtumakalenteri Ilmoittautuessa vaaditaan Tehyn jäsennumero. Paikkoja on rajoitetusti. Peruuttamattomasta poisjäännistä perimme 20€ ruokailukulut. Tervetuloa!