Työllistymisvalmennus työttömille jäsenille

19.6.2019

Tavoite Valmennuksessa osallistujat harjoittelevat työnhaku- ja työelämätaitoja ja samalla kartuttavat digiosaamista osallistujien tarpeiden mukaan räätälöitynä. Osallistuja saa koulutuksesta todistuksen, jolla voi osoittaa työttömyysturvalaissa vaadittavan aktiivisuusedellytyksen täyttyneen. Osallistujat Valmennukseen voivat osallistua työttömät jäsenet Akavan tai STTK:n jäsenliitoista. Tehy korvaa matkakustannukset lähellä olevalle valmennuspaikkakunnalle Tehyn matkustusohjeiden mukaisesti. Aika ja paikka 6.11., 13.11., 20.11., 27.11. ja 4.12.2019 Scandic Kajanus, Koskikatu 3, 87200 Kajaani Valmentaja koulutussuunnittelija, DI, AmO Leo Junno Osallistumismaksu ja ilmoittautuminen Valmennus on osallistujalle maksuton. Ilmoittautuminen tapahtuu viiden päivän kokonaisuuteen, mutta osallistua voi myös sen mukaan, mikä on kiinnostus ja/tai tarve saada aktivointipäivät täyteen. Valmennuksen tai yksittäisen lähipäivän peruminen Osallistuja voi perua valmennuksen viikkoa (7 päivää) ennen aloituspäivää tai yksittäisen lähipäivän samalla ehdolla. Peruminen tehdään TJS Opintokeskukseen, toimisto@tjs-opintokeskus.fi. Jos osallistuja peruu myöhemmin, tulevat hotellin veloittamat kustannukset liiton maksettaviksi. Lisätiedot koulutussuunnittelija, DI, AmO Leo Junno, leo.junno@tjs-opintokeskus.fi, puh. 040 575 5393