Ao:n kesäterveiset ja luottamusmiesten lomat

17.6.2019

Kesäisiin tunnelmiin ja rentouttaviin kesälomiin liittyen, mikäli tarvitset kesän aikana luottamusmiesten apua niin käy kotisivuilla katsomassa luottamusmiesten kesälomat (https://ao750.tehy.fi/luottamusmiehet-yhteystiedot/) . Pääsääntöisesti yhteydenotot omiin alueluottamusmiehiin tai heidän ollessa lomalla, vara-alueluottamusmiehiin.

Toinen asia, joka kuluvan kevään aikana on tullut esille, on se että ammattiliitosta on jouduttu irtisanomaan jäseniä maksamattomien jäsenmaksujen vuoksi. Tämän vuoksi suosittelemme lähtökohtaisesti työnantaja perintää, etteivät maksut unohduksen vuoksi jää maksamatta. Mikäli olet vaihtanut työpaikkaa, niin kannattaa näissäkin tilanteissa varmistaa, että uusi työnantaja on saanut luvan jäsenmaksun perintään. Kätevintä asian varmistaminen on omasta palkkalaskelmasta. Tehystä kartoitetaan kerran vuodessa maksamattomat jäsenmaksut ja ollaan yhteydessä jäseneen. Mikäli rästimaksuja ei makseta, seuraa tästä jäsenyyden irtisanominen.

Rentouttavaa kesän aikaa jäsenille toivottaa hallitus