Hanki Tehylle jäsen, ansaitse palkinto!

9.1.2018

Jäsenhankkijoiden kannustinjärjestelmä Tehyn kannustijärjestelmän tarkoituksena on palkita tehyläisiä aktiivisesta ja onnistuneesta jäsenhankinnasta. Jo yhden uuden varsinaisen jäsenen hankkiminen aktivoi järjestelmän. Opiskelijajäsenistä ei saa pisteitä. Yksi jäsenhankintapiste on yksi euro, työssäkäyvästä uudesta jäsenestä saa 25 pistettä. Kerätyillä pisteillä voi lunastaa verkkokaupasta tuotepalkintoja. Hankituista jäsenistä saa pisteitä ainoastaan silloin, kun jäsenhankkijan nimi ja jäsennumero on merkitty sähköisen liittymislomakkeen "suosittelija" -kohtaan. Varmistu siis, että liittyjä muistaa täyttää suosittelija -kohdan. Mitä enemmän jäseniä hankkii, sitä parempia palkintoja luvassa. Jäsenhankinta kannattaa! Lue lisää osoitteesta: www.tehy.fi/fi/jasenrekry Tehy Awards Jäsenhankkijoita palvelemaan on perustettu oma verkkopalvelu Tehy Awards. Palvelusta jäsenhankkija näkee pistetilanteensa ja voi saman tien tehdä kannustintuotetilauksensa. Tehy Awardsiin pääset tutustumaan: www.tehy.fi/awards