Luottamusmiesvaalit 2017 PÄIVITYS

27.11.2017

Pääsetkö äänestämään?

Tehyn Kainuun ammattiosasto 750 järjestää pääluottamusmiesvaalin sekä varapääluottamusmiesvaalin. Toimikausi kestää v.2021 loppuun saakka. Samassa yhteydessä Tehyn Kainuun ammattiosasto 750 järjestää alueluottamusmiesvaalin työalueena Kainuun keskussairaala (KAKS). Toimikausi kestää v.2021 loppuun saakka.

Oman äänioikeuden voi tarkastaa Tehyn jäsensivuilta varmistamalla, että on ao750 jäsen ja työpaikkatietona on Kainuun sote-kuntayhtymä sekä Kainuun keskussairaala (KAKS). Jäsennumero löytyy jäsenkortista sekä Tehy-lehden takakannesta osoiteosiosta.

Alueluottamusmiesvaalien osalta jotkut jäsenet eivät ole saaneet tähän äänestyslinkkiä. Mikäli työskentelet Kaksilla, etkä ole saanut linkkiä (esim Kaks/ensihoito, Kaks/röntgen) ottamalla yhteyden Heikki Saldeniin (heikki.salden@tehy.fi) jäsennumeron kera, hän aukaisee linkin.

Sähköinen äänestysaika on perjantain 24.11. klo 8.00 – sunnuntain 3.12.17 klo 18.00 välisenä aikana.

Äänestääksesi toimi näin:

1. Siirry www.tehy.fi

2. Kirjaudu sivuille jäsennumerollasi ja salasanalla

3. Omissa tiedoissasi on linkki Vaalit, josta pääset äänestämään

Äänestäneiden kesken arvotaan kolme tuotepalkintoa.

Pääluottamusmiesehdokkaat:

2 Jorma Juntunen

3 Marjo Kangasharju

Varapääluottamusmiesehdokkaat:

2 Jorma Juntunen

3 Tiina Törrö

Alueluottamusmiesvaaliehdokkaat: työalueena Kainuun keskussairaala (KAKS)

2 Tiina Koivisto, kätilö

3 Korhonen Sanna, psykiatrinen sairaanhoitaja